četvrtak, 26. listopada 2017.

glazbena škola

Pa da zapocnemo. Iskreno nikada nisam imala na umu da ću jednog dana svirati violinu ili sam uopće znala sto je to. Sve je počelo u drugom razredu osnovne škole kada je moja mama bila u Samoboru i vidjela upise u glazbene škole.Ja sam pristala jer sam to smatrala nečim novim i nešto što ću dalje prakticirati. Čak sam se dvoumila na dane upisa ali sam pristala. Jedini istrument koji mi je prvi zapeo za oko bila je violina.Bilo mi je zabavno u početku sve je išlo svojim tempom .Naravno što sam bila starija bilo je sve teže i teže . Profesorica me slala na natjecanja jer je smatrala da bi to bilo jako dobro za mene  i stekla bih samopouzdanje. Prvo natjecanje mi je bilo u Križevcima , pa u Poreču ,Splitu...Sada sviram već šest godina. Odlučila sam se da ću ići i u srednju , jer je osnovna škola u glazbenoj samo do šestog razreda sto znaci da mi je ovo zadnja godina osnovne.Volim violinu jer je jako milozvučna, lijepa i glasna.Uvijek vodi u orkestrima , ja u svojoj glazbenoj školi Ferda Livadica imam orkestar i prva sam violina.Voljela bih potići drugu djecu na odabir nekog istrumenta.
glazbena škola Kambelovac,ujedno i baletna škola
violina
glazbena škola Križevci

1 komentar: