petak, 17. studenoga 2017.

Moj hobi


Svako drugo dijete na svijetu ima neki hobi.Pa ga tako imam i ja.Naravno zato što želim i volim svoj hobi.Bez odugovlačenja moj hobi , tj. moji hobiji su pjevanje u zboru violina i napredna informatika.ali prvenstveno sviranje violine da ne skrećemo sa teme . Pa da zapocnemo violinu sviram već sada 6 godina. Pohađam glazbenu školu ferdo livadića . U pocetku sam mislila da će biti lagano ali nije bilo postajalo je sve teže i teže ali nisam odustajala i dogurala sam do 6 razreda sada me ceka jos samo srednja škola naravno ako zelim i nastavit ću.Jako volim svirati violinu ona me usrećuje i smiruje.Novu violinu dobivam svake godine naravno od skole.Idem i na natjecanja, profesorica kaze da će mi to podići samopouzdanje jer me većinu puta strah te se ukocim  ali sada sam sve bolja i bolja u pobjeđivanju straha bila sam kao sto sam rekla na natjecanjima kao sto su natjecanje u Poreču,Splitu,Križevcima,...Lindsey stirling je moja najdraža violinistica jako volim njezine cover-e od mnogih poznatih pjesama kao sto su:Roundtable Rival,Radioactive,Dance of the Sugar Plum Fairy...Ona je vrlo talentirana i jako ju volim.Volim svoj hobi jer je zabavan putujem Hrvatskom jednog dana cu i van Hrvatske.Sve u svemu pjevam i u zboru sve me zanima jako volim terenske nastave i još mnogo toga da ne dužim volim svoj hobi i uvijek ce mi koristiti u zivotu biti ce mi jedna lijepa uspomena a možda i nešto više u budućnosti.


Nema komentara:

Objavi komentar