subota, 9. prosinca 2017.

Što želim postati....



Što želim postati kad odrastem.... dugo me to pitanje mučilo.I još uvijek nisam sigurna ima mnogo ljudi koji mi predlažu neke putove kao npr. medicina,informatika....itd .... ali zasto biti nesto sto nije ono što ti ustvari želiš.Pa sam tako ja dok sam bila mala negdje 2.,3. razred razmišljala o tome da postanem uciteljica jer mi je bilo zabavno slusati nasu uciteljicu i htijela sam raditi ono što i ona radi..Mnoštvo mojih prijateljica je isto htjelo postati uciteljicom određenog predmeta. No što sam sve više rasla moje mišljenje se mijenjalo.Sve me više zanimao dizajn,uređenje interijera...i još mnogo toga .Jako volim crtati pa sam dobila od tate knjigu punu praznih listova u koju sam zabilježavala i črčkala svoje kreacije.Mnoštvo drugih prijateljica je zanimala ista stvar većinu puta u takvoj dobi i je tako ali ne kod svih.npr neke su već htjele postati medicinske sestre ili uciteljice te veterinarke i još mnogo toga...Moje se mišljenje sve više i više mijenjalo sada me već zanima medicina nešto što sam u dobi djeteta 1. i 2. razreda smatrala ne baš zabavnim i malkice dosadnim poslom tj. voljela sam se ja igrati doktorice sigurno..Ali da skratim još je jako dugg put do moje budućnosti i još uvijek imam vremena za predomišljanje i još je puno poslova i zanimanja koja samo cekaju da dobe nove pametne  ljude koji će dati sve od sebe ,tako da moram pricekati još malo ustvari dosta....godina. Ali doci ce i taj dan.


Nema komentara:

Objavi komentar